lördag 22 november 2008

after work

hemma nu. Från after work. I sängen. Full. Första gången jag skriver på bloggen i sådant tillstånd. Det var inte alls meningen faktiskt. Drack inte så mycket. Räknar... ett glas vin, en cider, en drink, en öl (var jag nu fick den ifrån, då jag inte köper öl själv) och en cider till. Inte jättemycket. Men jag antar att en bidragande faktor kan vara att jag har inte ätit sen klockan ett. Det är ungefär tolv timmar sendan. Vi hade tänkt hinna till maten på after worken, det gjorde alla, förutom josefin och jag. Vi var kvar på jobbet till sju. Djävla jobb. Jag hade bil, edward åkte med och lämnade av oss och sen körde hem bilen. Hoppas han inte har krockat på vägen. Han kör som en tok. Ringde dig på hemväg. Antar att jag inte väckte dig eftersom du inte svarade. Eller så är du ute och festar och inte hör. Saknar höra din röst, känns tomt att vi inte hörst på kvällen, känns fel och jag kommer sova oroligt. Eller, mer sannolikt så kommer jag sova som en sten när jag väl somnar. Jag hoppas allt är bra med dig iallfall. Jag är alltid orolig när du är i norrland. När du kör bil. Eller när du är i situationer där du dricker. Jag kan inte hjälpa det. Alltid orolig. Fick komplimang idag från adam (it kille) att jag har snyggast kläder på kontoret. Adam säger aldrig ett ord. Till någon. Låt mig tilläga att han var full. Jag känner att jag svamlar. Hoppas vi hörs snart. Nu ska jag försöka sova, om det inte snurrar för mycket.

1 kommentar:

Mikael sa...

Du har alltid väldigt snygga kläder, men givetvis hjälper det att du är väldigt snygg själv.

Verkar som om ni hade en rolig kväll, det gläder mig.

det känns tomt för mig med när vi inte hörs om kvällen, och sedan känns det fel att vi inte träffas också för den delen.

puss