tisdag 25 november 2008

natt igen

nu är klockan efter midnatt igen. Jag vet precis hur jag kommer känna mig om mindre än sex timmar. Och ändå sover jag inte. Var i och för sig tvungen att läsa ut Ghost Story. Kan verkligen rekommendera dig att läsa den. En klassisk historia, med massa blodtörstiga ingredineser som inte släpper taget förren man får veta.
Hur det slutar.

Börjar känna mig lite bättre idag. Inte alls lika snuvig eller öm i kroppen. Ska nog ta det lungt någon dag till och hoppas att det går över helt och hållet.

Har hört att Twillight faktiskt är riktigt bra som film. Vi kanske ska gå och se den när du kommer hem. Med tanke på hur mycket vi har försökt att gå på bio, men det inte blivit av. Mitt fel mycket, jag vet. Men ändå.

Nu ska jag försöka sova. Och vakna imorgon med funderingen varför 17 jag inte lade mig tidigare.

Får jag parkeringsböter i natt kommer jag bli djävligt förbannad.

1 kommentar:

Mikael sa...

hoppas du sluppit böter och vaknat frisk. Även om du knappast kan vara utvilad.

Det var länge sedan jag läste skräck skulle vara roligt att se hur boken du läst är.

Ja, jag har velat gå på bio länge, vi kan ju Twilight en schans nu till helgen.