söndag 9 november 2008

the power of gold

precis kommit hem nu. Har haft väldigt roligt. Vi gick till Push, som är det nya innestället på Avenyn. De har ingen kö, utan man får stå utanför och se snygg ut för att komma in. Vi var där hyfsat tidigt, så vi behövde inte se alltför coola ut. Snygg inredning inne och goda drinkar. Har lagt massa pengar på drinkar, men med tanke på att jag är ute ungefär en gång i halvåret så gör det inte så mycket. Annars har vi mest dansat hela tiden. Har grymt ont i fötterna nu. Har pratat med några killar, efter några fåtal minuter har kommentaren "aaa men, du är ju gift!" kommit. Moahaha. Förlovnngsring är ju grymt bra att ha. Jag behöver inte ens anstränga mig för att jaga bort dem. Det är bara att vifta lite med handen. Anna har det jobbigare.
Annars måste jag säga att det inte alls var så många coola och snygga människor som jag trodde att det skulle vara. Alla såg mer eller mindre vanliga ut. Ingen var särskilt full, men anna sa att det luktade marjuana och åsa sa att det stället är välkänt för mycket droger. Jag märker som vanligt ingenting.
Nu ska jag nog dricka en kopp té, varva ner lite och försöka få bort ringningen i öronen. Jag är lite sugen på att spela zelda, men jag anar att det inte är en särksilt bra idé vid den här tiden.

1 kommentar:

Mikael sa...

:-D Jag visste att det var en bra ide med ringarna. De är inte bara snygga, de är effektiva.
Gläder mig mycket att ni hade kul. Det är bra att du har några att gå ut och dansa med eftersom jag inte riktigt är den som tar med dg ut på dans varje helg. Även om jag vet att du tycker om det.
Jag tycker ioförsig om att se dig dansa.
Ha en bra söndag love.