tisdag 21 juni 2011

aldrig riktigt riktigt nöjd, trots att allt skiner egentligen

Den här helgen känns slut innan den ens hann börja. Att jobba åttio procent eller liknande verkar allt mer lockande. Gärna ledig en dag i veckan, men med samma lön då of course. Men eftersom jag precis ska börja min nya tjänst, med personalansvar och allt så är det inte riktigt aktuellt. Även om den antagligen inte kommer vara så värst länge eftersom vi håller på att lägga ner företaget. Så personalansvaret kommer med största sannolikhet mest innebära att berätta för folk att de får gå. Men men. All erfarenhet är bra, inbillar jag mig iallafall. Och jag får högre lön.

Vi hann med lite i helgen trots allt. Eller inte så lite. Men jag vill ju alltid mer. 

tur till loppmarknad

Ewa hälsade på för lite högläsning

Micke fick en borrmaskin i present. Och jag tror den får honom att känna sig lite tuff (kolla kalsongerna)

och jag spontanshoppade en matta till Sims rum. Den är så fluffig att hon nästan försvinner i den.

Jag hann även med en joggingtur. Få ont i knäna. En promenad i Skatås. Lite missämja och söndagsblues. Och jordgubbar.



Inga kommentarer: