fredag 17 juni 2011

Mobilupdate inför helgen

Mamma har varit och hälsat på en kort liten sväng och lämnat efter sig en hel hög med kläder till Simone. Hennes garderob kan nog delas upp i två delar. Hälften som jag köper på Myrorna eller Tradera och resten som mamma köper. Mest jättesnygga grejer från typ Diesel. Överhuvudtaget så överöser mina föräldrar Sim med grejer, kläder, leksaker och kärlek när helst de kommer åt. Jag kan inte uttrycka nog hur mycket jag uppskattar det. Och Simone också
Vidare så upplyste Micke mig att idag är "Internationella Anna Faber dagen" och jag fick vackra blommor och ett roligt spel. Jag har världens bästa man, som i detta nu har lite problem att söva världens bästa bebis.
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Attans också, jag glömde fira Internationella Anna Faber dagen! Men, jag kan bjuda på fika en annan dag istället! :) Kramar från Carolina