söndag 12 juni 2011

just nu tycker jag inte det är särskilt roligt att springa

Har varit ute och joggat både ikväll och igår kväll. Och det går väl sådär. Sämre än sådär. Det känns helt enkelt totalt värdelöst. Allting dallrar, förutom möjligtvis brösten som har krympt till pannkakasstorlek (amerikanska pannkakor om man vill vara snäll) jag orkar knappt lyfta på benen efter tre kilometer, jag rör mig i snigeltakt och får ansträngningsastma. Det här med att bygga upp kondition. Not so fun. Och jag som brukar säga till folk att "det är bara att plåga sig genom den första jobbiga fasen". Yeah right! Lätt att säga, men nu när jag ska göra det själv är det inte lika roligt.

Random söta bilder från helgen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Då förstår du nu hur det känndes för mig när du lärde mig jogga. Just nu går jag genom samma pina på gymet. Simone som alltid jätte söt.Love mum

Mikael sa...

Det bra att sätta igång även om det är tungt att behöva börja nästan från början.
För att se det från den ljusa sidan så har du iallafall blivit av med gravidkilona för länge sedan.
Jag är ju inte i direkt toppform själv så jag hoppas vi kan jobba upp oss till en tillfredställande nivå tillsammans.