onsdag 2 januari 2013

nytt år!

ett nytt år sträcker sig framför oss. Och med den nya året kommer nya möjligheter att forma vår värld och oss själva. 

För mig själv och andra önskar jag:

Att det här året fylls av magi och drömmar och bra galenskap.
Att vi läser många bra böcker ser många bra filmer och får många fantastiska kyssar.
Att vi skapar någonting som inte fanns förut och att vi har många människor runt omkring oss som vi kan älska och tycka om och som älskar och tycker om oss tillbaka.
Jag hoppas att vi kan vara visa och att vi alltid kan vara snälla (eftersom snällhet och vishet är en bristvara här i världen)

Jag hoppas och önskar att vi gör många misstag. Eftersom det är när vi gör misstag som vi lär oss nya saker, lär oss leva, pushar oss själva, förändrar oss själva, förändrar vår omvärld. 
Om vi gör misstag så gör vi saker vi aldrig gjort förut.
Så det önskar jag, dröm, gör misstag, gör stora fantastiska misstag. Var inte rädda, stanna inte, oroa inte att det inte räcker till eller blir perfekt. 

Vad det än är, konst, kärlek, jobb, familj eller liv. 

Gör det. 

1 kommentar:

Anonym sa...

och jag önskar dig allt detta i det nya året och alla kommande lyckliga år. Pussar mamma