måndag 31 maj 2010

äntligen ok

idag har jag äntligen fått klartecken att jag är helt ihopläkt, blodvärden är på rätt nivå och kroppen är återhämtad efter graviditeten. Vilket betyder att jag kan börja träna som vanligt. Jippie! Nu kan jag röra mig snabbare än promenadtakt, jag kan gå till gymmet och jag kan äntligen komma iväg och klättra.

Förutom läkarbesök så har vi hunnit med en längre promenad till Skatås eftersom Micke kom hem tidigare. Återigen sommarväder ute.

på vägen hem stannade vi på thairestaurangen vid Sankt Sigfrieds plan för en matpaus.

I helgen gjorde vi ett besök i Malmö för att hälsa på Mickes morfar och mormor. Första längre bilresan för Simone och första hotellövernattningen. Båda gick väldigt bra. Helt klart så bådar det bra för framtida resor.

Bild på Simone och Torsten snodd från Mickes blogg och bild på Gull, Mickes mormor som jag har tagit.

Inga kommentarer: