måndag 24 maj 2010

gbg varvet

sådan pappa sådan bebis. Jag har hört från många att Simone är väldigt lik Micke. Det verkar stämma när det gäller hur man sover iallfall.

Lördag morgon och uppladdning inför Göteborgsvarvet. För båda två.
MIcke var laddad innan. Men vädret var kanske inte det bästa för en halvmaraton. Långt över tjugo grader varmt, inga vindar och gassande sol. Folk svimmade av som käglor längst med banan. 61 personer till sjukhus. Det blev ingen rekordtid men jag tror lite inspiration till att komma igång med träning för nästa gång.

Jag stod och hejade på vid Vasa tillsammans med Ewa, Sammi och Simone. Vid 18 kilometer började Micke se något trött ut. Dock hann jag inte fånga det på kort. Vi firade varvet med pizza och öl på Ewas bakgård.

På söndag blev det inte många knop gjorda. Jag skulle gå och prämiergymma, men vi skulle ha gäster så jag hann inte. Sen kom inte gästerna så jag hade hunnit. Sen blev Micke sjuk. Det blev ingen höjdardag. Men en promenad till Trädgårdsföreningen hann vi med. Massa blommor och grönt i massa nyanser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, skön bild när de sover!//Maria