fredag 21 maj 2010

sommarkväll (nästan)

jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv på dagarna. Så efter frukost packade jag ner bebisen i barnvagnen och gick ut för en promenad (som vanligt). En kortare runda på 7,5 kilometer. Höll på att smälta bort idag också.

På eftermiddagen, efter jobbet för vanliga människor, promenerade jag bort till Anna och Åsa. Vi packade ner en termos med kaffe, korv och en grill och traskade iväg till Skatås. Det regnade rätt mycket när vi började gå, men slutade relativt snabbt som tur var. Vi hann inte bli dränkta.

Första grillningen för säsongen för min del och första grillningen för Simone ever.
hon var mycket förvånad och facinerad av allt fågelkvitter.
Anna och Åsa var också mycket facinerade, fast av bebisen.

träden och löven var också mycket facinerade

På det stora hela hade vi mycket roligt

Micke kom och hämtade oss så jag behövde inte promenera hem och nu har han tagit över bebishållandet lite.
Bebisfreedom

Inga kommentarer: