söndag 27 juni 2010

lovely


Bio idag! Mamma och pappa passade Simone medan Micke och jag gick på bio och såg Avatar. Den var så bra! Grymt bra gjord, fantastiska miljöer och så väldigt vacker. Jag kände mig som ett barn på julafton. Sist jag var på bio var någongång i vintras och då var jag höggravid och så kissenödig hela tiden att jag ändå inte kunde koncentrera mig på filmen. Men nu. En helt annan grej. Filmen var så bra att jag inte ens tänkte för bebisen. Vilket jag inte hade behövt göra heller eftersom det visade sig att hon hade varit hur snäll som helst och mestadels sovit hela tiden. Men iallfall. Tack tack tack tack!!! Vi hade jätteroligt på bio, filmen var grym och lite egentid utan bebis var skönt. Även om det var lika roligt att se henne igen efter filmen.

Inga kommentarer: