lördag 12 juni 2010

dagarna som gått

Torsdag fortsatt dåligt väder. Enda tiden spenderat utomhus var på väg hem från gymmet. Annars har jag bara varit hemma och tagit det rätt så lugnt. Iallfall tills jag blev frustrerad och hungrig framåt kvällen.
Jag han dock göra lite egen müsli. Massa frön och nötter och grejer som först blötläggs och sen rostar i runt 15 timmar på låg värme. Mycket gott och den långsamma rostningen ska göra att alla nyttiga ämnen finns kvar.

Lite bebismotion på golvet. Hög frustrationsfaktor där med.


På fredagen blev det joggingtur till mina föräldrar. 9.3 kilometer på cirka 1 timme och 19 minuter. Rätt så jobbigt att putta på en barnvagn hela vägen. Men ska man jobba upp en kondition så ska man.

Väl där så skulle alla leka med bebis.




På kvällen hemma blev det värsta skrikfesten. Så hysteriska skrik har jag inte hört från Simone ännu. Nästan som hon höll på att kväva sig själv med skrik. Väldigt jobbigt och man känner sig extremet hjälplös. Vet inte vad det är för fel och vad man ska göra för att hjälpa till. Som tur gick det över relativt snabbt och hon däckade helt utmattad. Jag tillbringade kvällen med att titta på Armagedon och prata lite med Micke och Kristoffer. Och nu går jag och lägger mig alldeles för sent.

Inga kommentarer: