söndag 6 juni 2010

oh happy day

på lördag var det dags för bröllop. Allt stämde, solen sken, himlen var klarblå

och bruden och brudgummen var mycket vackra.


Vigseln var i Sankta Birgittas kapell

brudparet åkte lång vit limousin till en

fest med middag på Malins Skafferi.



Mamma och pappa tog hand om Simone och jag hoppas att de tyckte att det gick bra. Pappa såg mycket nöjd ut på väg ut på en promenad.

Tack så mycket för all hjälp. Måste erkänna att jag var rätt så nervös att vara borta från bebisen så länge. Trodde inte jag skulle vara det för jag har fullt förtroende för mina föräldrar. Det var nog mer en nervositet som handlade om att jag ville att det skulle gå bra och att de skulle tycka det var kul att ha Simone hos sig.

Vi lämnade festen runt elva, precis efter tårtan men tyvärr innan dansen. Fick dock höra från tillförlitliga källor att det hade varit party till fyra på natten.

Jag satt under vigseln och kom ihåg vårat bröllop och hade känslan att jag skulle velat paketera det så man kan ta fram dagen och återuppleva den då och då. Det var en så fantastiskt dag, en fantastisk fest och så väldigt rolig.

Bilder tagna av Micke och mig

Inga kommentarer: