onsdag 2 juni 2010

sunny day

var på gymmet idag på morgonen. För första gången sen jag var någon gång i åttonde månaden, så minst fyra månader sedan. Det var så skönt! Jag brydde mig inte ens om att jag var klen som en överkokt makaron. Det strömmade endorfiner och lyckokänslor i hela kroppen. Jag riktigt studsade hem med vagnen efter passet. Risken finns att jag kommer ha rätt så ont på ovana ställen imorgon. Men jag kan nog gymma bort det på fredag.

Resten av dagen spenderades på stan med syster. Uppdraget var att hitta en klänning till Carolinas bröllop eftersom alla mina nuvarande kläder fortfarande är för stora. Det var lättare sagt än gjort, speciellt som jag inte gillar det bohemiska stuket som alla klänningar som är lite lösare i modellen tenderar att ha. Men vi hittade en klänning till slut som jag hoppas kommer vara ok.

Och vi köpte en solhatt till Simone.

Inga kommentarer: