måndag 4 juli 2011

sunday rock

Det är redan måndag. Eller söndag mitt i natten. Jobb om några timmar. Kommer nog bli många koppar kaffe.
Dagen började lite segt. Micke hade sovit dåligt hela natten och vaknade på dåligt humör. Vilket smittade av sig på mig. Sen ville inte Simone sova lunch alls så både jag och Micke missade äta mat och hela dagen blev lite skev. De var de tråkiga sakerna.

Resten var grymt roligt.
Vi tog en tidig tur till Delsjön för lite morgondopp (inte jag då, för jag är en mes)
Sen spelning på kvällen. Big 4, där Metallica var huvudnummret. Så väldigt bra! Jag köpte till och med en T-shirt. Sim är hos mamma och pappa. Vi lämnade henne där efter hennes försenade lunchlur. De hade helt överraskande köpt en pool till henne. Vilken lycka. Hon tvärstannade och blev helt superglad när hon förstod vad det var. Så när vi gick därifrån var hon alldeles för upptagen för att ens säga hej då.
Men sen dess har jag inte fått något mess om hur kvällen har varit. Hoppas allt har funkat bra.
Spelningen var iallafall GRYM!
Lycklig badbebis i Delsjön
The Pool and the Happy Baby!
I väntan på Metallica
Rätt mycket folk
En av några sycken Grand Finale

Inga kommentarer: