fredag 30 november 2007

way to late

Fan i helvete. Jag som skulle lägga mig tidigt för att kunna gå upp tidigt för att kunna komma hem tidigt. Nu kommer inget av dessa att hända. Jo jag kanske fuskar och kör enbart på den sista.

Fastnade helt och hållet framför Photo Shop. Det är mycket roligt och extremt frustrerande. Det värsta är när jag vet att jag har lärt mig någon förr men nu glömt av det. Jag hatar att glömma och sen veta att jag har vetat men inte gör det längre.

Det var ungefär när jag skrev tentor i skolan. Jag kunde till och med komma ihåg vilken sida i boken svaret på frågan stod. Jag visste att jag hade läst det, men jag kunde för allt i världen inte komma på det.

Hur som helst. Blev aldrig färdig i PS, men här ser du en för och en efter bild. Någon skillnad? Färgerna ser inte helt rätt ut och jag är lågt ifrån nöjd. Men jag tycker det är rätt facinerande hur mycket man faktiskt kan fixa till på en bild.




1 kommentar:

Mikael sa...

Hey! en riktig brochyrbild, far och dotter ute på vandring och har precis fått syn på en vacker fågel och dottern lyssnar till dess sång.
Bra jobbat med att ta bort stråt, jag är imponerad. Min användning av fot o shop har egentligen varit begränsad till att förändr bilder till oigenkännlighet. Alltså massa filter, morfningar och effekter. Inte så mycket förbättringar.

Läter bra om du iallafaal stsar på att komma hem tidigt, då blir jag glad. Jag glömde logga av ichat innan jag somnade igår.

Nu far jag inom en timme,

Kram!