lördag 5 maj 2012

åtta gånger Maj

 Förra helgen
Hanami i Botaniska. Nyklippt hår och Simone som glatt springer omkring som en liten vilde. 
 För ett år sedan
Mestadels en rengnig månad med mycket sjukdomar, jobb och en missad resa. Men även en del roligheter, gungande, häng hos mina föräldrar och ett biobesök
För två år sedan
Är jag föräldraledig med Simone, vi glider mest runt och vänjer oss vid varandra. Mycket fikande med Ewa och även ett besök i Malmö hos Mickes morfar och mormor.
För tre år sedan
Har Micke flyttat hem från Pajala och vi lär oss en vardag tillsammans. Med mycket klättring bland annat.

För fyra år sedan

Förlovade vi oss efter våndan att välja ut rätt ringar. Jag har iallafall inte ångrat mig en sekund. Micke  jobbar Pajala och jag försöker uppehålla mitt sociala liv och jobb bäst jag kan på egen hand. 
För fem år sedan 
Micke flyttar till Pajala. På en av hans veckor hemma åker vi på semester till Krakow och har som mission att fika på varenda servering vi ser

För sex år sedan
Jag jobbar och Micke lever studentliv. Vi har massa tid till roligheter och helgnöjen

För sju år sedan
En helgtripp till London för att hälsa på Carolina. Jag och Micke har varit tillsammans i snart ett år. 



Inga kommentarer: