tisdag 8 maj 2012

vårpicknick. not

sprang Vårruset med några kollegor från jobbet idag. Sjukt mycket folk. Då menar jag verkligen galet mycket. Tror att det var runt 16 000 startande. Sträckan är på nära fem kilometer och jag sprang på 25 minuter. Var rätt nöjd tills jag upptäckte att två från vårt lag hade sprungit på 18 respektive 19 minuter. Och hon som vann sprang på 14,38. Det är hur snabbt som helst. Jag fattar inte hur man blir så snabb. Är det gener, talang, träning? Antagligen allt det tillsammans. Jämförelsevis är mina 25 minuter typ snigeltempo. Men för med mig är det rätt bra. Simone och Micke kom förbi för att heja och vi hade alla en picknick efteråt. Inte direkt "sitta på filt och njuta väder". Svinkallt, blåsigt och nästan regn. Men vi hade roligt ändå.   
En något kyligt picknick
Simone var nöjd med medaljen

Inga kommentarer: