söndag 21 september 2008

restless

alldeles för sent igen. Jag vet inte varför jag alltid vänder på dygnet på helgerna. Igår natt kunde jag inte somna förren efter två och sen mådde jag inte särskilt bra under dagen och tillbringade således många timmar sovandes. Och nu är klockan sent igen. Suck.
Har tittat på Transformers, grymt bra film faktiskt. Får en på en att bli glad. Jag har många filmer på datorn som jag inte sett ännu. Men på något sätt är jag såpass rastlös att jag inte kan slappna av när jag tittar på film. Tittar jag på en film som jag redan sett så behöver jag inte koncentrera mig lika mycket, jag kan göra andra saker emellan, tänka emellan. Hålla rastlösheten borta. Är det en ny film kan jag inte slappna av lika bra. Känner mig bunden. En film jag redan har sett kan jag stänga av när som helst. Hmm. Jag låter som ett nutcase. Måste börja träna så fort jag kan. Träningen håller mig verkligen på rätt spår på fler än ett sätt.
Nu ska jag lägga mig i sängen och hålla mig vaken ett par timmar.

1 kommentar:

Mikael sa...

jag vet vad du menar, det är därför det är bra med serier eller bra filmer man har sett.