måndag 3 september 2012

first night

Nu är jag framme i lägenheten efter en väldigt låång dag. Nu på slutet har jag verkligen varit zombiefierad. Jag gick och handlade mat, precis bredvid ligger en stor mat/delikatessaffär. Och jag irrade runt i vad som kändes timmar bara för att plocka ihop lite youghurt och bröd.
Lägenheten känns fin. Relativt ren (bara lite dammig) och alla saker som behövs finns. Till och med tvättmaskin. Men den känns väldigt opersonlig. Men jag antar att det kanske ändrar sig om jag bor in mig ett tag. Jag ska ta lite bilder och lägga upp imorgon (ifall det funkar på det här väldigt crappy nätverket som jag har hittat. Jag ska snart lägga mig och sova. Även om det känns lite scary i en helt tom stor lägenhet i en främmande stad. Jag är inte riktigt van.
Och för övrigt. Jag vet att det här är centrum av Warszawa. Men jag tror att jag hör hönor utanför fönstret. 

Inga kommentarer: