torsdag 17 juli 2008

fullt upp

snoozade nästan en hel timme i morse, men lyckades vara på kontoret nästan innan halv åtta ändå. Ingen trafik finns och kanske bara tre bilar på parkeringen. Mycket tomt.

Trodde att jag skulle ha betydligt ondare i kroppen idag efter mina dubbla träningspass igår. Men faktiskt så kände jag mig helt ok.

Fullt upp på jobbet. Det är typiskt, när alla chferna är borta, då kommer de krångliga frågorna och annorlunda set-ups som det är jättebrottom att lösa. Och alla tycker att deras problem bör lösas först. Jag har inte hunnit med några problem, tillbringande hela dagen med att försöka få ordning på vårat bankkonto som hade överskridit alla limiter medan jag var borta eftersom vikarien inte riktigt hade förstått hur man skulle kolla hur mycket pengar som finns på kontot. Hmm? Hur svårt kan det vara? Mitt nya favorituttryck.

Skulle fixa födelsedagspresenter till mamma, men jag hann inte iväg i tid så syster fick fixa allt. Men det blev bra presenter tror jag.

Sen gick vi och boxades på kvällen. Kändes mycket bra. Imorgon kommer jag definitivt ha ont i kroppen.

Och jag har handlat mat, så kylskåpet är fyllt av frukt, fisk, ägg och massa andra nyttiga saker. Ingen choklad i sikte.

Nu ska jag duscha och sen sova.
Ciao

1 kommentar:

Mikael sa...

bra jobbat!

Tränar, äter nyttigt, räddar dagen på jobbet med mera.

måste verkligen ta tag i min träning oxå.

från och med imorgon blir det hundra armhävningar och sittups, och om det inte är fältarbete så skall det springas.

Hoppas du kommer å en bra helg att vila ut under.

kram