onsdag 2 juli 2008

when in Rome

behöver verkligen nån form av boot camp nu för att starta igång mig till att träna ordentligt. Jag hade börjat lite smått men sen blev jag sjuk, sen semester sen sjuk igen. Nu är det svårt att komma igång. För att inte tala om att jag blev sjuk där ett tag igen. Hursomhelst jag räknar mycket med norrland.

Jobbet stressigt och irriterande. Saker blev bara tre timmar försenade så jag missade min joggingtur med Anna. Typiskt. Och jag skyllde på kvarvarande förkylning när jag skulle ge mig ut på egen hand. Jag är en mes.

Om vi ska till Rom kanske det här kan vara vandrarhemmet att bo på.
Folk verkar ju nöjda.

1 kommentar:

Mikael sa...

Vid första anblicken så reagerar jag på att det inte är rakt igenom positivt omdöme, men tror vid eftertanke att det kan vara bra.
Jag menar vi har inte direkt visat oss vara pub kravlare när vi reser.

När blir det rom? Oktober?

Det är svärt att komma igång och träna när man inte har nåot att träna inför och inte heller någon som driver på.

Jag ska försöka fixa till ett litet bootkamp norrlan

love