tisdag 1 juli 2008

empty walls

mycket frustrerande dag på jobbet idag. Jobbigt möte med Rumänien och med chefen. Orkar inte ens skriva om det. Känns som jag har pratat och försökt upplysa om vissa saker och tillstånd under rätt så lång tid och det har inte varit någon som har kommit med någon som helst respons på det. Sen när det går dåligt. På grund av sådant som jag har försökt berätta hur länge som helst verkar alla plöstsligt vädligt överraskade. Snacka om slöseri på tid, resurser, pengar och kunskap. Saker bortprioriteras för det inte är viktiga och sen när de blir viktiga så har alla glömt allt arbete som lagts ner och alla måste börja om.

Annars.
Ont i magen
Arg på Micke
Det blåser och är kalllt

men vi kan väl alla låtsas att det är en himla trevlig dag

1 kommentar:

Mikael sa...

Låter som en skit dag i mina öron. Och är ledsen att du är arg på mig då jag inte vet vad jag gjort för att förtjäna det. Men säkert är det något.

Det där med jobbet känner jag igen. Verkar som om folk föredrar att låtsas som om de inte hört något. Undrar varför. Måste ju vara bättre att jobba lite extra i förtid än mycket extra när det blir snett.