fredag 18 juli 2008

in the middle of the night, its empty without you

började dagen med att stå och vänta på J brevid hennes bil. Efter tio minuter vankandes av och an och frysandes skickade jag ett mess till henne om var sjutton hon är nånstans. Trettio sekunder senare ringer hon upp med en väldigt hes röst. Jag kan säga att vi samåkte inte i morse...

Jobbet. Inga kommentarer. Fullt upp, fullt upp, fullt upp. Jag misslyckades tyvärr med att tajma in en grej. Hade tänkt köpa EUR på termin för kursen låg väldigt högt 9,52 igår. Idag så hade den gått ner till 9.45, jag kan säga att jag var rätt bitter. Hade kunnat tjäna ett par miljoner där, men jag missade fönstret.

Annars så fyller mamma år idag (eller snarer igår eftersom det är efter midnatt). Vi träffades hela familjen för en sällsynt familjesammankomst på Heaven 23. Det blev faktiskt otippat trevligt. Och så här glad blev mamma för sin nya I Touch.


Jag försökte lägga in lite matporr med bilder på allting vi åt. Men av någon outgrundlig anledning så vägrar blogger ladda upp mer bilder än en. Typiskt när jag ansträngde mig för att lägga över dem på datorn mitt i natten för jag ville att du skulle se dem. Ja ja, kanske imorgon. Det var fantastiskt gott iallafall.

By the way. Det funkar fortfarande inte att kommentera på din blogg. Jag får ett felmeddelande när jag trycker på kommentarraden.

Nu ska jag sova. Kommer nog inte vara helt pigg imorgon.

1 kommentar:

Mikael sa...

Sen kväll...

jag förstår inte hur du orkar, när jobbar så är jag helt slut vid nio om inte tidigare.

Verkar varit en trevlig kväll dock.

Frustrerande med samåkningen. Hade hon försovit sig eller blivit sjuk?

jag hoppas jag har fixat bloggen by nu